maanantai 2. syyskuuta 2013

Melkein kuin armeijasta

Kengät yleensä ovat sellaiset, joita lähden vain pakon edessä etsimään. Niin tälläkin kertaa. Onnekkaasti kuitenkin kävi. Ensimmäinen kauppa, ensimmäiset kengät ja kassan kautta kotiin. Muovikassiin sujahtivat nahkaiset maiharit. Kerrankin olen ajoissa. Vielä kun lapaset ja pipon löytäisi muita raajoja lämmittämään. Sitten olen valmis talven tuloon ja salaa jopa toivoisin sen olevan täällä nopeammin. Joko olette varustautuneet talven varalle?

4 kommenttia :

  1. Eikä, mistä ostit ja oliko ruskeita kanssa? Mulla on ollu jo useamman vuoden hirveä hinku _nahkasia_ ruskeita maihareita kohtaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ne Jyväskylän Kookengästä, mutta ihan andiamo merkkiset taitavat olla. Nyt täytyy sanoa, etten muista oliko rusekeina. Ainakin muutamia toisenmallisia oli. Kannattaa käydä vilkaisemassa :)

      Poista
  2. Uuu, mulla on kans kuumotellu jotkut vastaavanlaiset ruskeet! Ihanat kengät kyllä oot bongannu, ai että. Pitäs vaan taas ottaa itseä niskasta kiinni ja mennä ettimään sopivia, ennenkun ne on kaikki loppu tai ainakin parhaat jo viety :)

    -A

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä taitaa vallan sama maku olla! Ja juu, mäkin kun olin kivat nähny nii iski paniikki saada ne mahdollisimman nopeesti ostettua, jottei kukaan vaan nappaa käsistä :D Mut sit kun mietti niin oli vasta elokuu... No parempi ajoissa, kannattaa lähteä metsästämään! :-----)

      Poista